O NAS
Archiwum24 było częścią założonej w 1985 r. spółki Microsystem. Oferujemy digitalizację oraz przechowywanie dokumentacji firmowej wraz z możliwością zarządzania nią w postaci elektronicznego archiwum. Archiwizujemy dokumenty w naszej siedzibie, jak i u klienta. Wykonujemy zalecenia z Archiwum Państwowego, przez doświadczonych archiwistów. Prowadzimy sprzedaż opakowań do archiwizacji i przechowywania dokumentów w atrakcyjnych cenach.
- Analizujemy potrzeby biznesowe oraz ustalamy szczegółowy harmonogram działań.
- Digitalizujemy dokumenty z dbałością o najwyższe standardy bezpieczeństwa danych.
- Gwarantujemy profesjonalne wsparcie logistyczne.
- Zapewniamy zgodność procedur i organizacji z zaleceniami oraz regulacjami RODO.
W naszych codziennych działaniach kierujemy się profesjonalizmem i indywidualnym podejście do każdego klienta. Cieszymy się, że nasza rzetelność znajduje odzwierciedlenie w referencjach, z którymi mogą zapoznać się Państwo na naszej stronie.
Zapraszamy do współpracy,
Zespół Archiwum24
NASZE USŁUGI
NISZCZENIE DOKUMENTÓW
Bezpośredni odbiór i pakowanie. Zabezpieczenie dokumentów na czas transportu. Wystawiamy Certyfikat zniszczenia. Atrakcyjne ceny
DIGITALIZACJA DOKUMENTÓW
Ekspresowa zamiana tradycyjnych dokumentów na pliki w formie elektronicznej z zachowaniem najwyższych standardów poufności informacji.
ELEKTRONICZNE
ARCHIWUM
Zbiór dokumentów i danych cyfrowych, w którym bezpiecznie przechowasz i skatalogujesz firmowe archiwum. Zapewnimy Ci bezpieczny dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca i dla wybranych przez Ciebie użytkowników.
PRZECHOWYWANIE
DOKUMENTÓW
Zapanuj z nami nad rosnącą liczbą dokumentów. Przechowasz je bezpiecznie w lokalizacji specjalnie przygotowanej do tego celu. W dowolnej chwili dowieziemy do Ciebie każdy dokument, który będziesz potrzebował w oryginale.
OPAKOWANIA
ARCHIWALNE
Dostarczamy szeroką gamę opakowań do długoterminowego przechowywania zbiorów dokumentów, wykonanych z bezkwasowych kartonów, papierów i tektur.
TRANSPORT
DOKUMENTÓW
Oferujemy osobisty odbiór zasobów od klienta, spakowanie ich na miejscu w pudła archiwizacyjne oraz przewiezienie do naszej lokalizacji w celu digitalizacji i przechowywania.
ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
Porządkowanie dokumentacji przedsiębiorstw i instytucji funkcjonujących, jak również będących w stanie likwidacji lub upadłości.
KORZYŚCI Z DIGITALIZACJI
- Zwiększenie przestrzeni użytkowej.
- Porządek w magazynach i biurach.
- Wyższą efektywność pracy.
- Szybszy i łatwiejszy dostęp do dokumentów.
- Bezpieczeństwo poufnych informacji.
- Gwarancja spełniania wymogów prawnych.

PROCES DIGITALIZACJI
- Wyjęcie z pudeł, segregatorów, koszulek, usunięcie zszywek.
- Wyprostowanie dokumentów.
- Stworzenie cyfrowej wersji dokumentu w postaci:
- jednostronnej lub dwustronnej,
- obrazów czarno-białych, kolorowych lub w odcieniach szarości,
- plików PDF o wybranej rozdzielczości.
- Indeksowanie - opisywanie skanów dokumentów wymaganymi informacjami.
- Zszycie i złożenie dokumentów do pudeł, segregatorów lub koszulek - przygotowanie do fizycznej archiwizacji u klienta albo w naszym magazynie.
- Opracowanie informacji wynikowych na podstawie zeskanowanych i zindeksowanych dokumentów.
- Zasilanie systemów zewnętrznych danymi i skanami dokumentacji papierowej.
- Tworzenie archiwum elektronicznego na podstawie zeskanowanych i zindeksowanych dokumentów

POLECAJĄ NAS
Link do pełnych referencji
Link do pełnych referencji
Link do pełnych referencji
Link do pełnych referencji
Link do pełnych referencji
Link do pełnych referencji
Link do pełnych referencji
Link do pełnych referencji
Link do pełnych referencji
Link do pełnych referencji
Link do pełnych referencji