O NAS

Archiwum24 jest częścią założonej w 1985 r. spółki Microsystem, świadczącej usługi z zakresu elektronicznych systemów zabezpieczeń. Ceniąc bezpieczeństwo, komfort i oszczędzanie zasobów naszych klientów, oferujemy digitalizację oraz przechowywanie dokumentacji firmowej wraz z możliwością zarządzania nią w postaci elektronicznego archiwum.

  • Analizujemy potrzeby biznesowe oraz ustalamy szczegółowy harmonogram działań.
  • Digitalizujemy dokumenty z dbałością o najwyższe standardy bezpieczeństwa danych.
  • Gwarantujemy profesjonalne wsparcie logistyczne.
  • Zapewniamy zgodność procedur i organizacji z zaleceniami oraz regulacjami GIODO (od 05.2018 r. z RODO).

Zapraszamy do współpracy,
Zespół Archiwum24

NASZE USŁUGI

DIGITALIZACJA DOKUMENTÓW

Ekspresowa zamiana tradycyjnych dokumentów na pliki w formie elektronicznej z zachowaniem najwyższych standardów poufności informacji.

ELEKTRONICZNE
ARCHIWUM

Zbiór dokumentów i danych cyfrowych, w którym bezpiecznie przechowasz i skatalogujesz firmowe archiwum. Zapewnimy Ci bezpieczny dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca i dla wybranych przez Ciebie użytkowników.

PRZECHOWYWANIE
AKT

Zapanuj z nami nad rosnącą liczbą dokumentów. Przechowasz je bezpiecznie w lokalizacji specjalnie przygotowanej do tego celu. W dowolnej chwili dowieziemy do Ciebie każdy dokument, który będziesz potrzebował w oryginale.

OPAKOWANIA
ARCHIWALNE

Dostarczamy szeroką gamę opakowań do długoterminowego przechowywania zbiorów dokumentów, wykonanych z bezkwasowych kartonów, papierów i tektur.

TRANSPORT
DOKUMENTÓW

Oferujemy osobisty odbiór zasobów od klienta, spakowanie ich na miejscu w pudła archiwizacyjne oraz przewiezienie do naszej lokalizacji w celu digitalizacji i przechowywania.

ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW

Porządkowanie dokumentacji przedsiębiorstw i instytucji funkcjonujących, jak również będących w stanie likwidacji lub upadłości.

NISZCZENIE DOKUMENTÓW

Bezpośredni odbiór i pakowanie. Zabezpieczenie dokumentów na czas transportu. Wystawiamy Certyfikat zniszczenia. Atrakcyjne ceny

KORZYŚCI Z DIGITALIZACJI

  • Zwiększenie przestrzeni użytkowej.
  • Porządek w magazynach i biurach.
  • Wyższą efektywność pracy.
  • Szybszy i łatwiejszy dostęp do dokumentów.
  • Bezpieczeństwo poufnych informacji.
  • Gwarancja spełniania wymogów prawnych.

PROCES DIGITALIZACJI

1. PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW ↓
  • Wyjęcie z pudeł, segregatorów, koszulek, usunięcie zszywek.
  • Wyprostowanie dokumentów.
2. SKANOWANIE ↓
  • Stworzenie cyfrowej wersji dokumentu w postaci:
    • jednostronnej lub dwustronnej,
    • obrazów czarno-białych, kolorowych lub w odcieniach szarości,
    • plików PDF o wybranej rozdzielczości.
  • Indeksowanie - opisywanie skanów dokumentów wymaganymi informacjami.
  • Zszycie i złożenie dokumentów do pudeł, segregatorów lub koszulek - przygotowanie do fizycznej archiwizacji u klienta albo w naszym magazynie.
3. EWIDENCJONOWANIE DANYCH ↓
  • Opracowanie informacji wynikowych na podstawie zeskanowanych i zindeksowanych dokumentów.
  • Zasilanie systemów zewnętrznych danymi i skanami dokumentacji papierowej.
  • Tworzenie archiwum elektronicznego na podstawie zeskanowanych i zindeksowanych dokumentów